Creare si dezvoltare CRM - WEB-VISION

Creare si dezvoltare CRM

  • Acasă
  • Creare si dezvoltare CRM

De ce ai nevoie de CRM?

Un sistem CRM este un program de automatizare a relațiilor cu clienții care vă permite să controlați, să planificați și să dezvoltați cu succes orice afacere.

Sistematizarea si managementul vanzarilor

Dacă nu aveți timp să deserviți clienții manual.

Menținerea istoricului relațiilor

Cu fiecare client „de la început până la sfârșit”

Monitorizarea eficienței managerilor și departamentelor

Cât de mult se lucrează și cum interacționează cu clienții.

Colectarea de informații

În ce stadiu pierde o companie de obicei clienți și câți potențiali clienți?

Contabilitate și analiză

Obținerea de analize rapide și complete ale proceselor de servicii pentru clienți.

Creșterea vânzărilor

Prin eliminarea dezavantajelor în serviciul clienți și optimizarea proceselor.

Scurtă descriere a funcționalității

Clienții

Gestionați-vă cu ușurință clienții și contactele acestora, creați mai multe contacte pentru clienții dvs. și setați permisiunile corespunzătoare. Partea client este complet separată de partea administrativă. Clienții au propriul lor portal pentru clienți care afișează clar toate datele financiare ale companiei tale.

Facturi

Software-ul CRM vă permite să vă urmăriți conturile, produsele/serviciile și să generați rapoarte. Puteți adăuga monede noi și puteți seta diferite valute pentru fiecare client, astfel încât facturarea să se poată face în funcție de moneda setată pentru fiecare client. Facturare cu taxe diferite în funcție de taxa stabilită pentru fiecare produs/serviciu.

Conturi Obișnuite

Creați facturi recurente care se vor recrea automat fără a fi nevoie să ridicați un deget în funcție de perioada specificată pentru factura recurentă. Perioada de timp poate fi zile, săptămâni, luni sau ani.

Cheltuieli Obișnuite

Configurați cheltuieli recurente, iar cheltuielile vor fi recreate automat după perioada specificată. Perioada de timp poate fi zile, săptămâni, luni sau ani.

Propuneri

Creați o propunere într-un minut, trimiteți-o clientului și așteptați să fie acceptată, adăugați note pentru a organiza mai bine pașii următori, creați mementouri. Posibilitatea de a converti automat o propunere într-o factură după ce aceasta a fost acceptată de client.

Plăți Online

Acceptați plăți online de la Paypal, Stripe, Mollie, Authorize.net, 2Checkout, PayU Money și Braintree. Am implementat gateway-uri de plată disponibile în majoritatea țărilor.

Proiecte

Gestionați proiectele și urmăriți timpul proiectului pentru fiecare angajat. Înregistrați cheltuielile și facturile proiectului și facturați-vă clienții mai rapid. Este inclusă o diagramă de carieră pentru fiecare proiect și angajat.

Leaduri

Clientii potențiali sau potențialii sunt o parte foarte importantă a oricărei afaceri. Fiecare companie încearcă să atragă noi clienți potențiali în fiecare zi. S-a întâmplat adesea ca un potențial client să sune și să întrebe despre un anumit serviciu pe care compania dumneavoastră îl oferă și apoi să uite uneori de el. Cu ajutorul CRM-ului pe care îl oferim, nu veți mai uita niciodată clienții potențiali și îi puteți gestiona pe toți într-un singur loc. Păstrați-vă interesele într-un singur loc și urmăriți cu ușurință progresul lor. Abilitatea de a importa automat clienți potențiali din e-mail, de a adăuga note, de a crea propuneri. Organizați-vă interesele în etape și schimbați cu ușurință etapele folosind drag and drop. Software-ul CRM oferă, de asemenea, posibilitatea de a importa automat clienți potențiali din formulare web pe care le puteți crea în CRM și le puteți plasa pe site-ul dvs. web, precum și de a importa clienți potențiali dintr-un fișier CSV. incluse de asemenea.

Formulare pentru Leaduri

Creați un număr nelimitat de formulare web pentru clienți potențiali și adăugați-le pe pagina site-ului dvs. Această caracteristică vă permite să importați clienți potențiali în CRM direct dintr-un formular. Utilizați formulare web pentru a colecta mai mulți clienți potențiali, pentru a solicita informații despre clienți potențiali și pentru a le permite să solicite oferte direct de pe site-ul dvs.

Contracte

Puteți adăuga noi contracte în funcție de clienții dvs. Adăugarea de contracte este ușoară: puteți seta o dată de începere și o dată de încheiere și puteți avea o vedere clară a tuturor contractelor companiei dvs. într-un singur loc. Nu mai trebuie să căutați prin documente de birou. Creează contracte în format PDF și trimite-le clienților tăi din CRM. Funcția de setare a unui memento despre o întârziere a contractului este disponibilă.

Tickete

Sistem excelent de cereri cu răspuns automat, note personale ale personalului privind ticketului atribuirea ticketelor, atașamente, răspunsuri predefinite la ticket, inserarea unui link către baza de cunoștințe, prioritățile ticketelor, stările ticketelor.

Departamente

Alocați-vă angajații la anumite departamente și obțineți posibilitatea de a importa automat cererile prin e-mailul departamentului.

Câmpuri Customizate

Pe lângă câmpurile deja definite în CRM, puteți crea câmpuri suplimentare personalizate pentru a se potrivi nevoilor companiei dvs. pentru a capta pe deplin informațiile de care compania dvs. are nevoie. Puteți crea câmpuri personalizate pentru clienți, potențiali, bilete, companii, cotații și multe altele.

Mementouri pentru Angajați

Configurați mementouri pentru angajați cu opțiunea de a primi notificări prin e-mail și CRM. Mementourile sunt disponibile pentru toate funcțiile importante CRM.

Evenimente

Creați evenimente private sau publice. Primiți notificări despre apariția evenimentelor atât în ​​CRM, cât și prin e-mail.

Șabloane de Contracte

Personalizați șabloanele de contracte predefinite într-un editor de text.

Șabloane de E-mail

Personalizați șabloanele de e-mail predefinite într-un editor de text. Combinați câmpurile disponibile și opțiunile multilingve disponibile.

Rolurile Angajaților

Puteți acorda angajaților permisiuni specifice pentru ceea ce pot sau nu pot face. Permisiunile de rol pot fi revocate/înlocuite pentru fiecare angajat.

Urmărirea Obiectivelor

Stabiliți obiective și urmăriți realizările. Utilizați urmărirea obiectivelor pentru a vă urmări obiectivele de vânzări și multe altele.

Sarcini de Personal

Atribuiți sarcini mai multor angajați, adăugați abonați, comentarii, atașamente la sarcini. conectați sarcinile la multe caracteristici ale software-ului CRM și rămâneți organizat.

Sarcini Recurente

Prin crearea de sarcini recurente, acestea vor fi recreate automat într-o anumită perioadă.

Sondaje

Creați sondaje cu un singur clic. Trimiteți-le prin e-mail angajaților, clienților potențiali sau clienților actuali. Creșteți retenția clienților cu sondaje încorporate.

Rapoarte

Rapoarte de vânzări
Rapoarte de cheltuieli
Rapoarte pentru fiecare client
Selector de date personalizat
Conversie de clienți potențiali

Biblioteca Media

Încărcați fișiere în biblioteca dvs. media. Fiecare non-administrator are propriul folder pentru încărcarea fișierelor.

Etapele
Etapele

Care sunt etapele de lucru?

1

Întocmirea specificațiilor tehnice

2

Designul interfeței
CRM

3

Aspectul interfeței
CRM

4

Programare
module CRM

5

Testarea
CRM

Pachete

Fără costuri ascunse! Alege-ți pachetul.

Pachetul 1 Utilizator

13€
pe lună / fără TVA
  • Configurare inițială
  • 100 MB spațiu pe disc
  • 1 companie
  • 1 utilizator
  • Client de mail
  • Calendar
  • Managementul clientilor
  • Managementul lead-urilor
  • Crearea ofertelor
  • Import Clienți/Potențiali clienți
  • Servicii/Produse
  • Generarea de contracte
  • Facturare/Facturare recurentă
  • Anularea facturilor
  • Inregistrarea cheltuielilor
  • Eliberarea chitanțelor
  • Managementul sarcinilor
  • Media/Biblioteca de documente
  • Mementouri
  • Sondaje
  • Asistență clienți (tickete)
  • Rapoarte
  • Integrarea plăților cu cardul
  • Panou de control separat/Panou client

Pachetul 5 Utilizatori

29€
pe lună / fără TVA
  • Configurare inițială
  • 500 MB spațiu pe disc
  • 1 companie
  • 5 utilizatori
  • Client de mail
  • Calendar
  • Managementul clientilor
  • Managementul lead-urilor
  • Crearea ofertelor
  • Import Clienți/Potențiali clienți
  • Servicii/Produse
  • Generarea de contracte
  • Facturare/Facturare recurentă
  • Anularea facturilor
  • Inregistrarea cheltuielilor
  • Eliberarea chitanțelor
  • Managementul sarcinilor
  • Media/Biblioteca de documente
  • Mementouri
  • Sondaje
  • Asistență clienți (tickete)
  • Rapoarte
  • Integrarea plăților cu cardul
  • Panou de control separat/Panou client

Pachetul 10 Utilizatori

59€
pe lună / fără TVA
  • Configurare inițială
  • 5000 MB spațiu pe disc
  • 1 companie
  • 10 utilizatori
  • Client de mail
  • Calendar
  • Managementul clientilor
  • Managementul lead-urilor
  • Crearea ofertelor
  • Import Clienți/Potențiali clienți
  • Servicii/Produse
  • Generarea de contracte
  • Facturare/Facturare recurentă
  • Anularea facturilor
  • Inregistrarea cheltuielilor
  • Eliberarea chitanțelor
  • Managementul sarcinilor
  • Media/Biblioteca de documente
  • Mementouri
  • Sondaje
  • Asistență clienți (tickete)
  • Rapoarte
  • Integrarea plăților cu cardul
  • Panou de control separat/Panou client
De ce noi?
De ce noi?

Experiența noastră de mulți ani
este principalul motiv al succesului

Experiență de peste 10 ani face diferență, în primul rând, în soluțiile găsite și proiectele web realizate.

Proiecte Finalizate

Site-uri Promovate

Site-uri Optimizate

Site-uri Administrate

REZULTATE GARANTATE CONTRACTUAL!

Contactează-ne ca să discutăm despre proiectul tău.

Republica Moldova
info@webvision.md
0 (79) 99 55 22
Romania
contact@webvision.md
+40 759 795 092
FORMULAR DE CONTACT

Ai nevoie de serviciile agenției noastre? Contactează-ne!

Începe acum să obții rezultate pentru afacerea ta! Folosește formularul de contact, trimite-ne un email sau apelează-ne!
Echipa noastră de experți în digital marketing este la dispoziția ta de luni până duminică între orele 09:00-17:00!